Nie wszystko w tym serwisie może być dostępne dla wszystkich. Dla moich bliskich, oraz osób będących ze mną w "stosunkach towarzyskich" niewątpliwie tak, ale dla użytkowników, którzy się nie logują?
Ustalam więc sobie, że dla niezalogowanych dostępne są:
- katalogi dzieł Bacha i różne zestawienia na nich bazujące;
- tekty oryginalne dzieł, a więc język niemiecki i łacina;
- tłumaczenia Armina Teske (za jego wiedzą i zgodą);
- tłumaczenie moje, inne i inne2, a więc najczęściej tłumaczy których nie potrafiłem ustalić.
Po zalogowaniu użytkownik otrzymuje dużo więcej praw. Ile? Ustaliłem, że dostępy będą przydzielane w zależności od praw, jakie kto ma w realnym, rzeczywistym życiu.
- Dostęp do tłumaczeń Armina Teskie - może go uzyskać każdy posiadacz książki wydanej przez wydawnictwo Polihymnia. Książka nie do kupienia, po sieci krążą PDFy ze skanem, Armin nie widzi problemu, więc póki co dostęp dostaje każdy.
- Dostęp do moich transkrypcji tłumaczeń prof. Perza - powinien mieć je każdy słuchacz Polskiego Radia, weryfikuję to na podstawie listów, o płacenie abonamentu nie pytam, ale wypada płacić.
- Dostęp do słuchania audycji radiowych - jak wyżej, ale wymaga dostępu do multimediów.
- Dostęp do wykonać na YouTube - każdy to ma, bo YouTube to nie mój system, więc nie ograniczam.
- Dostęp do serii wykonań - każdy otrzymuje na podstawie wykazania się posiadaniem serii w realu, w szczególności przesłania mi swojej fotki z pudełkami.
- Wykonania historyczne (Harnoncourt, Leonchard) - mogą być płyty, może być pudło z BACH-2000;
- Ruchter (zielona seria) - nie było pudła, więc pojedyncze albumy.
- Gardiner - jak wyżej.
- Koompan - jak wyżej.
- Suzuki - mniejsze lub większe pudło.
- pojedyncze wykonania z różnych płyt - to jest dostępne dla każdego mojego znajomego.
- Dostęp do wprowadzania komentarzy - na dziś dostaje każdy zalogowany.
- Dostęp do edycji tłumaczeń niektórych - jak ktoś chce wprowadzać swoje, albo brać udział rozwijaniu tego systemu - zapraszam.